June 02, 2009

My birthday


27.05.2009 - Hari ni genap ulang tahun kelahiran aku yg ke 33. Dah tua rasanye aku nie. Anak pun dah nak masuk 3 orang. Alhamdulillah atas segala kurnia yang telah diberikan Nya. Semoga segala yang aku miliki diberkati dan diredoi Allah. Amin.....


Kek ulang tahun kelahiran aku dan Aniza. Sebenarnya majlis ulang tahun ni diadakan pada 01.06.2009. Memang menjadi tradisi kitorang kat site ni mengadakan majlis sambutan ulang tahun kelahiran setiap staff. Dengan caratu rasanya boleh mengeratkan lagi hubungan antara setiap pekerja. 01.06.2009 adalah hari ulang tahun kelahiran Aniza ( site QS ). Memandangkan tarikh lahir aku ngan aniza nie dekat2. So kami buat majlis sekali. Jimat sikit belanja. Biasanya kitorang adakan collection untuk beli semua barang2. Tapi kali nie diorang ade yg sponser kek, air, kuih dll.


Sebelum potong kek, kenelah bergambar dulu. Tgk lah muka makcik tu, bukan main gembira lagi. Yelah ade org sambut hari jadi dia. Siap nyanyi untuk diri sendiri lagi.




Bagus juga ada org tolong potong kek. Aku tolong tgk je la. Yang tu aksen je macam potong. Mau hancur kek tu kalau aku yang potong.








Terima kasih pada semua ahli keluarga Hakikat dan Emaskami yang telah sudi meraikan birthday aku dan aniza. Terutama kepada bos aku, Ir roslan ( yg tgh baca surat khabar tu ) yang sudi sponser kek.Mahal tu kek yg en roslan beli. Secret resepi lagi tu. Buat kengkawan yg lain jgn jelos la ye. Masa korang haritu kek biasa je. Maklumlah masa tu buat colection. Beli ikut bajet yg ade je la. Masa aku & aniza nie bos belanja. hehehe....

Buat mokcik kat PESB tu, jgn lah jelos tgk kitorang. Duduk kat opis tu mana ade org nak sambut birthday. Kat site nie barulah meriah.

0 comments:

Post a Comment

 

DIAMOND BAY Blak Magik is Designed by productive dreams for smashing magazine Bloggerized by Ipiet © 2008